Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α (Τα μαθητικά χρόνια)

Ναι ναι ολοι μας ξερουμε αυτον τον δημοφιλη ιστοτοπο που σπαταλαει ατελειωτες καθημερινες μας ωρες λες και δεν εχουμε τιποτα καλυτερο να κανουμε.
Αυτη η αναρτηση ομως δεν ειναι ουτε για το πως χαραμιζουμε τις ζωες μας μπροστα στον υπολογιστη ουτε για τα οφελη του facebook. Ηθελα απλως να μοιραστω ''Ομαδες'' οι οποιες ειναι πραγματικα πετυχημενες και φυσικα χωριζονται σε καποιες κατηγοριες. Στην συγκεκριμενη αναρτηση θα αναλυσω την πρωτη.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α (Τα μαθητικα χρονια)

1) Ειναι τυχαιο που ξερω ΠΑΝΤΑ καλυτερα τα θεματα της αλλης ομαδας?

Οκ, πετυχημενο το θεματακι. Και ναι αυτο συμβαινει ΠΑΝΤΑ. Πειτε μου οτι δεν ειμαι η μονη. Σε κλεινουν σε μια ταξη, σου βαζουν διαγωνισμα με διαφορετικα θεματα απο τον διπλανο σου για να μην αντιγραψεις λες και δινεις εξετασεις για PhD. Ελεοοος...

2) μαθητης-Ωρα για διαβασμα
5 λεπτα αργοτερα
μαθητης-Μαμα τελειωσα παω εξω...
Μετα απο τρεις μηνες
μανα-παιδι μου τι βαθμοι ειναι αυτοι?
μαθητης-μαμα οι καθηγητες δεν με συμπαθουνε

ποσες εκατονταδες χιλιαδες φορες εχω δωσει αυτην την δικαιολογια και φυσικα δεν ειμαι η μονη? Στην αρχη σε σωζει απο καταστασεις κυρηγματος αλλα μετα οταν πιπιλας την ιδια καραμελα για πολυ καιρο μια επισκεψη στο γραφειο των καθηγητων και υστερα απο πολλες συζητησεις με τους ''εκπαιδευτικους'' σου σε κλειδωνουν στο δωματιο με την απαγορευση κυκλοφοριας για ενα μηνα.

3) Κοιταω απο μακρυα το βιβλιο μου που με κοιταζει. Ειναι θεμα εγωισμου να ερθει αυτο σε μενα.

Θα μου επιτρεψετε να συμφωνησω απολυτα σε αυτο. Το κοιτας, σε κοιταζει, υστερα χανει την ευκαιρια για να κανει την πρωτη κινηση και σε βρισκει το πρωι με μπυρες σε μια προβλητα με παρεα.

3) Διαβαζω ρε μανα απλα εχω ανοιχτω το facebook γιατι οι σημειωσεις ειναι ποσταρισμενες.

Καλα αυτο ειναι αληθεια. Δεν ειναι λιγες οι φορες που η υλη των εξετασεων και τα αυριανα μαθηματα ηταν δημοσιευμενα στο φεισμπουκ για τους μαθητες σαν και του λογου μου που ενω βρισκονται μεσα στην ταξη το μυαλο τους ειναι 5 τετραγωνα πιο κατω...

4) Κοιταχτηκαμε με παθος. Ηξερα πως ηθελε εστω ενα αγγιγμα μου. Με φλερταρε εντονα αλλα ειπα οχι. Ας το παμε σιγα. Συγγνωμη βιβλιαρακι μου.

Ναι και αυτο μου εχει συμβει απειρες φορες... Στο κατω κατω υπαρχουν φορες που πρεπει να κανω λιγο την δυσκολη σωστα?

5) κανω φιλοτιμες προσπαθειες να διαβασω αλλα ο εγκεφαλος μου αρνειται να συνεργαστει...

Καλα αυτο συμβαινει καθε φορα που διαβαζω την επικεφαλιδα σε καποια βιβλια τυπου ''ΙΣΤΟΡΙΑ'' ή ''ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ''. Ειναι τρομερο πως οσο και να λες συνεχεια απο μεσα σου ''Πρεπει να το ανοιξω το ρημαδι το βιβλιο, πρεπει να διαβασω'' κοιτας εξω απο το παραθυρο και σκεφτεσαι του κοσμου τα ακυρα απο το τι φορουσε εκεινη η αθλια που αντιπαθεις μεχρι και το πως φτιαχνεται το ψωμι...

6) Γιατι καθεσαι στο facebook ενω εχεις εξετασεις? Για να παιρνεις σημειωσεις και να συζητας τις αποριες σου με τους συμμαθητες σου. Που λεφτα για καρτες?

Για να λεμε και του στραβου το δικιο το κανω συχνα αυτο. Δηλαδη ποιος ο λογος να χαλας καρτα εστω και αν ολοι εχουν whats up ενω ξερεις οτι σιγουρα ειναι στο φεισμπουκ ακομα και η απουσιολογος?

7) Καλα κυρια δεν θα το πιστεψετε αλλα την ωρα που πηγαινα να κανω τις ασκησεις των μαθηματικων μπαινουν απο το παραθυρο μου ο batman, o spiderman και ο superman και μου λενε <<freeeeeeeze, put the pen down slowely.>> Με το που το αφησα εξεραγη. Απο τοτε δεν ξαναπιανω στυλο στα χερια μου.

No comms

8) Τωρα θα κατσουμε να διαβασουμε. ΩΩΩ για δεεες. Ενα ΧΝΟΥΔΙ!

Καλα οταν το ειδα αυτο ξεραθηκα στα γελια. Και δεν ειναι δυνατον να κοιτας το διαβασμα οταν ενα ΧΝΟΥΔΙ περιστρεφεται στον αερα. Ειναι σαν να γυριζεις την πλατη στην Μαντοννα για να κοιταξεις τον Παπανδρεου στην εφημεριδα.

9) Πιο πολυ ωρα σπαταλαω στο να σκεφτομαι οτι πρεπει να διαβασω παρα στο διαβασμα...

Καλα αυτο νομιζω φαινεται και απο ολα τα παραπανω ^^

10) Κοιταζω το βιβλιο μου, με κοιταζει και αυτο ομως κανεις δεν κανει κινηση... Τι να πω. Ισως δεν ταιριαζουν τα ζωδια μας...

So true, με το ζορι να διαβασουμε?

11) χμμμ. μια ασκηση αρχαια, διαγωνισμα στην ιστορια, δυο ασκησεις αλγεβρα και χημεια το κεφαλαιο 5. Για να δουμε ποσες ελπιδες εχω για βαθμο... χμμμ. οκ, δεν εχω τιποτα να διαβασω για αυριο...

Ειναι περιεργο το οτι ενω κανονικα το γεγονος οτι δεν τα καταφερνεις σε κατι πρεπει να σε πεισμωνει να συνεχισεις ενω οταν ας πουμε ξερω οτι δεν θα γραψω τιποτα στο διαγωνισμα τα παραταω ολα και παω βολτα. xD

12) ρε σταματηστε να διαβαζεται μερικοι-μερικοι. Με κανετε και νιωθω ασχημα.

Χαχα, το εχω πει αυτο σε αρκετους και αρκετες πριν βρω αυτην την ομαδα στο facebook.

13) Ναι θα διαβασω. Ωχ! Τι ειναι αυτος ο ηχος? Ελα μην κλαις κρεβατι. θα ερθω σε λιγο. Τι? Τωρα? Καλα ερχομαι...

Οταν ξερεις οτι πρεπει να ξενυχτισεις για το αυριανο διαγωνισμα και νιωθεις οτι το κρεβατι σου σου τραγουδαει οτι πιο νανουριστικοτερο υπαρχει.

14) Αν το σχολειο μας μαθαινει κατι ειναι να γραφουμε μυνηματα χωρις να κοιταμε.

Αυτο μου ταιριαζει γαντι. Ευτυχως που στις μερες μας εχουν εφευρεθει τα κινητα αλλιως δεν υπαρχει τροπος να βγαλεις το 7ωρο.

15) μαθητης- μαμα παω σχολειο.
5 λεπτα αργοτερα εξω απο το σπιτι.
μαθητης-ελα ρε σε ποια κεφετερια ειστε? θα ειμαι εκει σε 10'

Αυτο δεν λεγεται κοπανα αλλα φρεντο για να ανοιξει το ματι μας πριν παμε στο μαθημα. Πως αλλιως περιμενουν να παρακολουθησουμε?

16) Εμεις οι εγκεφαλοι δεν χρειαζεται να διαβαζουμε. Αυτοσχεδιαζουμε...

Και υστερα ερχεται το 9 βαθμος τριμηνου...

17) Κυρια γυαλιζει ο πινακας.

Αλλα και αλλα δεν τα προσεχουμε.

18) Κοιτα θρασος! Εμεις εχουμε σοβαρη συζητηση και οι καθηγητες μας διακοπτουν...

Οντως! Μιλας με το διπλανο σου για τα κακογουστα ρουχα της θρησκευτικου και μας κανουν και παρατηρηση απο πανω. που να συζητουσαμε για τις τασεις του χρηματηστηριου.

19) μανα- γιατι εγραψες 15 στο τεστ? ο γιωργος γιατι εγραψε 20?
μαθητης- ο γιαννης ομως πηρε 4
μανα-ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

αυτο το εχουν ακουσει ΧΙΛΙΕΣ φορες ολοι ειμαι 100% σιγουρη. Γιατι πηρες τοσο, γιατι οχι τοσο? και μπλα μπλα...

20) Το σχολειο ειναι τροφη εγω ομως κανω διαιτα.

Και κανεις δεν θα την σπασει ετσι?

21) Αν διαβαζα οσες ωρες ειμαι στο facebook τωρα θα ειχα παρει πτυχιο...

Ακρως αληθινο. Λοιπον εχω δεκαδες τετοιες ομαδες αλλα ειναι αρκετα για μια αναρτηση. Σε καποια απο τις επομενες αναρτησεις θα αναλυσω την ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β.

hope u like it!

1 σχόλιο:

  1. To 19 μου το κάνει η mother όλη την ώρα κατά τα άλλα δεν τους νοιαζουν οι βαθμοί. Γονείς τι να πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή