Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Τα κορδόνια μου και η επιρροή τους στα 6χρονα

‘’Γιατι το ενα κορδονι σου ειναι λαχανι και το αλλο μωβ?’’, με ρωτησε αφελες ενα 6χρονο αγορακι που μας εκανε την τιμη να ερθει σπιτι για επισκεψη. Πριν προλαβω να ανοιξω το στομα μου πεταχτηκε μια κουτσομπολα κολλητη της μανας μου η οποια ντροπες και τετοια δεν εχει μπροστα στους αλλους και βρισκεται καθε φορα μπροστα ωστε να με μειωνει και να προσπαθει να μου ριξει την αυτοπεποιθηση κατω απο το πατρικο του Lucifer.

‘’Γιατι η Λ. Καλε μου δεν εχει καλους βαθμους’’, απαντησε η καρακαξα.
‘’Και γιατι εχει τοσα σκουλαρικια στα αυτια? Η μαμα μου βαζει μονο δυο.’’, συνεχησε το αγορακι.
‘’Γιατι τα παιδακια σε αυτην την ηλικεια εχουν καλο στον εγκεφαλο’’, απαντησε η αλλη πριν προλαβω να ορθωσω λεξη.
‘’Ο μπαμπας δεν αφηνει την αδερφη μου να φοραει ρουχα οπως τα δικα της. Αυτη γιατι φοραει?’’, ξαναρωτησε το μικρο.
Αυτην την φορα δεν εκανα τον κοπο να σκεφτω μια απαντηση. Απαντησε η αλλη για μενα. ΞΑΝΑ.
‘’Γιατι η Λ. ειναι κακο κοριτσι και εχει το νου της σε αλλα πραγματα οπως τα αγορια τα οποια θα τα καταλαβεις εσυ αργοτερα. Αστην τωρα γιατι ειναι κακο παραδειγμα και ελα να φαμε’’, του ειπε και τον τραβηξε μακρια μου.

Να σας πω την αληθεια μου θυμησαμε την Κοκκινοσκουφιτσα. Το παλιο γνωστο παραμυθι οπου η μικρη ρωταει συνεχεια τη γιαγια της ‘’Γιατι εχεις μπλε μαλλια?’’ και απανταει αυτη ‘’Για να ειμαι στη μοδα’’ και φτανουν στην τελευταια ερωτηση –πολυ αδιακριτη κατα τη γνωμη μου- οπου γινεται το γνωστο θεμα για τα μεγαλα δοντια. Ετσι οπως η γιαγια αποδυκνιεται ενας δολοφονος λυκος ετσι και γω αποδυκνιομαι το κακο παραδειγμα για τα 6χρονα αγορακια.

Το γνωστο θεμα της εμφανισης δεν θα το θιξω με σχολια οπως ‘’ας κοιταν τα μουτρα τους’’ και ‘’ας προσεξουν λιγο τη δικη τους ζωη. Αν εχουν δηλαδη’’.
Ειμαι αρκετα πολυ πιο ανωτερη για να λυπηθω ολους αυτους που δεν αποδεχονται το καινουριο και το αγνωστο και εχουν μεινει στην εποχη της φουστανελας.

Ξερω τι θεση μου και ξερω και που ανηκω και ποια ειμαι. Δεν κρινω απο την εμφανιση ουτε απο τα κορδονια των παπουτσιων.
( <-- τα λατρεμενα μου <3)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου