Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Σχολικά Βιβλία Έτους 2011

Πλησιαζει το καλοκαιρι. Για την ακριβεια για μερικους εχει ηδη ξεκινησει για αλλους δεν θα αρχισει καν και για τους μαθητες αρχιζει μετα το πρωινο της Παρασκευης. Το συνηθισμενο πραγμα που κανω εγω μολις τελειωσουμε ειναι να:

--> ξεφυλιζω ολα μου τα βιβλια σελιδα προς σελιδα και να κοβω με ψαλιδι τις ζωγραφιες που εχω κανει και μου αρεσουν ή αυτα που εχω γραψει με την διπλανη μου και αλλους συμπεριλαμβανομενου το θαψιμο προς καθηγητες και μαθητες ακομα και τι εφαγα την προηγουμενη μερα.

--> βαζω τα αποκομματα που εχω ξεχωρισει σε φακελους με ημερομηνια και απο ποιο βιβλιο ειναι και τα βαζω στο κουτι των αναμνησεων που φυλαω στο ντουλαπι μου. (σημειωση:να θυμηθω να παρω αλλο ενα μεγαλυτερο γιατι εχει ξεχιλεισει).

--> κραταω στη βιβλιοθηκη τα Αρχαια (τα οποια σιχαινομαι) σε περιπτωση που μου χρειαστουν για βοηθεια την επομενη χρονια.

--> καταστρεφω με αργο και βασανιστικο θανατο καποια τα οποια με εχουν κανει να κλαιω (π.χ Μαθηματικα) οχι ομως εντελως.

--> επειδη ειμαι και οικολογα (καμαρι μου!) τα πεταω στην ανακυκλωση (για να ξαναχρησιμοποιηθουν για να βασανισουν και αλλα αμοιρα αθωα και μικρα μαθητακια).

Φετος, συνεβη κατι διαφορετικο. Μας ζητησαν να παμε ΟΛΑ ανεξαιρετως τα βιβλια μας ειτε ζωγραφισμενα ειτε οχι στο σχολειο. Η κυβερνηση παει κατα δια.ολου και δεν εχουν λεφτα ουτε να τυπωσουν ενα βιβλιο (αφου οι πολιτικοι χτιζουν που χτιζουν τα εξοχικα τους και ριχνουν κατω τα δεντρα δυαλιοντας ολοκληρα δαση, γιατι δεν τα χρησιμοποιουν για βιβλια? ).

Τελοσπαντων, το θεμα ειναι οτι κατεστραμμενα βιβλια θα δωθουν στους μαθητες που θα περασουν στην επομενη ταξη. Πρεπει να το ανεχτει αυτο το μαθητικο κοινο?

ΟΧΙ.

Ειναι καλο το γεγονος οτι αρχησαμε να ακολουθουμε το γερμανικο συστημα οπου οι μαθητες τα βιβλια τα εχουν μονο ως αναγνωστικα και απαγορευεται να κανουν εστω και μια πιτσιλια απο μελανι στυλου πανω επειδη θα περασουν στις επομενες μαθητικες γενιες αλλα στην Ελλαδα ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Ας μαθουν πρωτα οι μαθητες τι θα πει σεβασμος προς το περιβαλλον απο οπου προερχονται τα βιβλια και να μαθουν να μην τα τσαλακωνουν και να τα μουτζουρωνουν και υστερα ας επιβαλλουν το συστημα δινουμε-ηδη-χρησιμοποιημενα-βιβλια-στους-επομενους.

Με ποιο δικαιωμα επιβαρυνετε τον μαθητη να παει να αγορασει το σχολικο του βιβλιο απο βιβλιοπωλειο μιας και αυτο που του παρεχει το σχολειο ειναι κατεστραμμενο? Φυσικα και σφαλουν οι προηγουμενοι μαθητες που δεν το σεβονται και ζωγραφιζουν ή καλλιτεχνουν σε αυτο αλλα μεχρι τωρα δεν μας το ειχαν πει αυτο με την δηθεν ''ανακυκλωση''.

Εαν ηξερα οτι τα βιβλια μου θα τα παραλαβει καποιος αλλος μαθητης τον επομενο χρονο δεν θα το ζωγραφιζα ουτε θα το εσκιζα για να εχει ενα οσο πιο καθαρο και αψογο βιβλιο γινεται, οπως αυτο που πηρα εγω. Το μονο που θα σημειωνα θα ηταν οδηγιες για να βγαλει τη χρονια. (χου-χου).

Δεν ξερω τι συμπερασμα βγαινει απο ολο αυτο, το μονο σιγουρο ειναι οτι ολοι οι πολιτικοι που κλεψανε αντι να παρουν το νεο I-Phone να δωσουν τα λεφτα ΜΑΣ σε βιβλια. Ειναι το λιγοτερο που μπορουν να κανουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου