Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

The New Year

Δεν μπορω να πω οτι μπηκε και εντελως τελεια αυτη η χρονια Sami. Οπως και να εχει ευτυχισμενο το 2011. Καθε τοσο αποφασησα να κανω μια αναρτηση με γενικα πραγματα. Οριστε λοιπον.


- 589 φιλοι στο φατσαμπουκ και ανεβαινουν... δηλαδη 42 παραπανω.
- χαλασε το κινητο μου και ετρεχα την ημερα της πρωτοχρονιας να μου το φτιαξουν.
- ανακαλυψα οτι πιθανον να μην παρω το proficiency.
- εχω σημερα μαθημα αγγλικα και δεν μπορω να μαθω με τιποτα το λεξιλογιο.
- με θαυει μια απο τις καλυτερες μου φιλες.
- εφαγα πιτσα και δεν θελω να σκεφτομαι καν ποσες θερμιδες πηρα.
- τα βραδυα δεν μπορω να κοιμηθω και τα πρωινα να ξυπνησω.
- ο Αη-Βασιλης μου πηρε μια πυτζαμα. Βασικα μονο το κατω μερος.


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ


δεν ειμαι καλα.


και κατι καλο.


- το 2011 ειπαν οτι θα ειναι η χρονια του Κριου και εγω ειμαι κριος οποτε ας ελπισουμε σε κατι καλυτερο.


Ελπιζω Sami ολα να ειναι καλυτερα φετος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου