Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Facebook

Δεν χρειαζεται να το σκεφτω Sami. Ειναι αυτονοητο οτι οταν θα ανοιξω τον υπολογιστη μπαινω κατευθειαν στο facebook. Σαββατο βραδυ και εχω πονοκεφαλο συν ενα τσακωμο για κατι ακυρο με τους γονεις μου. Αποτελεσμα? Θες το αποτελεσμα Sami? Δεν αφηνουν να βγω εξω. Καθομαι και κοιταω στη συνομιλια. μεσα δεν ειναι πολυ γνωστοι. Οι περισσοτεροι εχουν βγει ωρες τωρα και ''συνδεδεμενοι'' ειναι καποιοι που δεν εχουν ζωη. ''Μηπως ειμαι και εγω μια απο αυτους?''αναρωτιεμαι Sami. Ψαχνω στο Youtube κατι σχετικο. Μην με ρωτησεις τι. Ουτε εγω ηξερα τι εκανα. Διαβαζω σε ενα σχολιο κατω απο ενα βιντεο καποιον να λεει οτι αυτοι που εχουν περισσοτερους φιλους ειναι αυτοι που ξημερωβραδιαζονται εκει μεσα χωρις να κανουν τιποτα.Αλλος παλι υποστηριζει οτι απλα οτι αυτα τα ατομα ειναι δημοφιλης.


Τρεχω στο προφιλ μου και βλεπω οτι εχω 525 φιλους ακριβως και συνεχιζω. Θυμαμαι που αρχικα ειχα κανει 10 παιδια φιλους μετα δεχομουν προσκλησεις καθημερινα. ''Ειναι πολλοι?'' αναρωτιεμαι και μπαινω σε προφιλ φιλων για να δω ποσους εχουν αυτοι.
Αλλοι περισσοτερους αλλοι λιγοτερους.


Τωρα τι ειμαι Sami? Απεγνωσμενη η απλα δημοφιλης?


Σε ενα αλλο σχολιο λενε για τα ψωνια που βγαζουν απειρες φωτογραφιες.
Πηγαινω παλι στο προφιλ μου και βλεπω οτι εχω γυρω στις 1027.
Ειναι πολλες Sami? ξαναρωταω τον εαυτο μου.
Και ομως θυμαμαι που απλa ειχα βαλει μια απο μια πιτσαρια για προφιλ και αλλη μια με το χαμστερ μου. ποτε εγιναν τοσες?
ποτε προλαβαν και με εβγαλαν τοσες?
Με ρωτησαν για να τις βαλουν?
Νιωθω οτι παραβιασαν την προσωπικη μου ζωη και ελευθερια και ομως νιωθω περηφανη κρυφα μεσα μου Sami. Θα με ρωτησεις το γιατι. και εγω θα σου απαντησω. γιατι ολοι τους θελουν να εχουν φωτογραφιες μαζι μου. αποδεικτικα στοιχεια οτι περασαν την ωρα τους μαζι μου.


Σου εχει τυχει να μαθεις καποια ''κακα'' νεα απο το facebook Sami? φυσικα και οχι. εισαι ενα απλο νημα της φαντασιας μου στο οποιο αναφερομαι συχνα προσπαθωντας να βρω απαντησεις. εγω ομως εχω νιωσει αυτο το αισθημα που σε κανει να καθηλωνεσαι στην καρεκλα η στο κρεβατι σου κοιτωντας  μια δημοσιευση. μετα την εκπληξη νιωθεις την καρδια σου να σπαει σε χιλια μικροσκοπικα κομματακια. Πως θα το αντεξω αυτο Sami? Ε? Πως?


Φευγω Sami, δεν νιωθω καλα. περα απο ολα αυτα τα Like νιωθω αδεια και μονη. μια ψυχρη οθονη που απλωνει ολο τον κοσμο μπροστα στα ματια μου. Ή μηπως οχι? Προς το παρων δεν ξερω. Συνεχιζω να μπαινω ασυναισθητα εκει μεσα και να αναρωτιεμαι τι στο καλο κανω...
                                                                                          
                                                                                                           Jessica

2 σχόλια:

  1. πολυ έξυπνο post και πιστευω πως αντιπροσωπευει πολλους. Μαζι και εμενα....:)

    καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή