Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Το καλοκαίρι μου

Ιούνιος:

Κλεινουν τα σχολεια κανονιζω ραντεβου στην αισθητικο μου και ακουω τα παραπονα του father οτι παλι θα πληρωνει για βλακειες. Υστερα απο αυτο ξεκιναει η επιχειρηση ''μαυρισμα'' για να καλοδεχτω τους υπολοιπους μηνες. Αφου ασπρη σαν το εσωτερικο του αγγουριου σιγοψηθω 3-4 φορες σε καποια παραλια εχω βγει καρβουνο και τοτε πηγαινω θαλασσα και με φιλους. Μην ξεχναμε οτι πρεπει να παω για ψωνια επειγωντος αλλα πρεπει να περιμενω τις εκπτωσεις. Γενικα ο μηνας περναει με εξοδους και τρέλες με την παρεα (ε και λιγη γκρινια απο τους γονεις για την ωρα που γυρναω) μεχρι να ερθουν τα νεα οτι θα αφησω την πολη μου και θα ταξιδεψω εκατονταδες χιλιομετρα για την γενετειρα μου να δω τους συγγενεις και τα λοιπα.

Ιούλιος:

Ειμαι στο αεροδρομιο και ερχεται να με παραλαβει ο θειος μου οπου μας παει στην πρωτη σταση δηλαδη στο πρωτο τσουρμο συγγενων. Ατελειωτες ωρες με γιαγιαδες, παππουδες και τα συναφη, ατελειωτες ωρες μοναξιας, ατελειωτες ωρες υπνου και φαγητου. Καπου εκει ενα νεο ερχεται και ταραζει τα νερα. ο θανατος της Amy Winehouse. To facebook γεμιζει βιντεακια και R.I.P's ενω ολες οι σελιδες και ομαδες των fan που φερνουν το ονομα της απο 1.000 θαυμαστες και like's γινονται ενα εκατομμυριο. Ακομη και το κοριτσακι που δεν αντεχει μακρυα απο τον Justin Bieber και τον Πανταζη γεμιζει το προφιλ της εικονικα ''δακρυα'' για τον χαμο της τραγουδιστριας. Ξαναγυρναμε στα δικα μας. Ολη η οικογενια παρηγορει τον father μου που η αδικοχαμενη Amy ηταν η αγαπημενη του καλλιτεχνις και υστερα απο λιγο τα πραγματα στρωνουν και ερχεται η στιγμη που πρεπει να φυγουμε και να γυρησουμε σπιτι. Οχι ομως πριν κανω τα καλοκαιρινα μου ψωνια στην Αλεξανδρουπολη και τη Θεσσαλονικη μιας που εχουμε και εκπτωσεις.

Αύγουστος:

Εχει μπει ο μηνας και γυρναω σπιτι μου. Οι φιλοι περιμενουν στο αεροδρομιο αγωνιωδος μεχρι να φτασω και το βραδυ εχει τρελο ξεφαντωμα. Απο βδομαδα ξεκιναμε την καινουρια μας ταινια με τιτλο ''Happy End''. Ειρωνικος ειναι ο τιτλος μην νομιζετε. Σκεφτομαι τροπους με τους οποιους θα πεθανουν ολοι οι πρωταγωνιστες. Βαζω στο προγραμμα αυτοκτονια σε γεματη μπανιερα, τρακαρισμα και ναρκωτικα. οκ, καπως θα βγει και ο Αυγουστος.

Καλό Καλοκαίρι :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου