Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

~Little Things~

Παντα πιστευα οτι οι μερες ειναι ιδιες εκτος καποιων εξαιρεσεων. Αλλα και παλι. Ξυπνας πηγαινεις στη δουλεια σου/σχολειο σου και μετα γυρνας διαβαζεις η κανεις οτι ειναι να κανεις και αφου περασεις μια αθλια μερα γεματη απογοητευσεις και πολυυυ κουραση πεφτεις στο κρεβατι σου και ευχεσαι να μην ξημερωσει ποτε.

Τουλαχιστον εγω ετσι αντιμετωπιζω την καθε νεα μερα.

Ωσπου σημερα προσεξα καποια μικροπραγματα. Απο το πρωι στο σχολειο επιασα μια κολλα χαρτι και αρχησα να σημειωνω μικρα περιστατικα της ημερας.
Απο το πως γελαει η διπλανη μου μεχρι και το ποσο μικροσκοπικη φαινομουν μεσα απο κεινη τη λακουβα με νερο. Το ποσο ομορφα ειναι τα πετρινα σκαλοπατια εξω απο το σχολειο μου και ποσο γλυκια μπορει να γινει η ησυχια του δωματιου μου οταν διαβαζω. Το χαμογελο που ειχε ο αδερφος μου οταν κερδισε μια πιστα στο play station και ο εκπληκτος τονος της φωνης μου οταν ακουσα τον θειο μου στο τηλεφωνο μετα απο 6 μηνες.

Και ανακαλυψα οτι αυτα τα μικρα περιστατικα που συμβαινουν καθε μερα και εμεις δεν προσεχουμε, ειναι αρκετα για να μας γεμισουν ζωντανια και αισιοδοξια.

Παιζει να ειναι η μονη αισιοδοξη αναρτηση μου Sam.
                               
                                                                                            Jessica

3 σχόλια:

  1. =] επιτέλους ανακάλυψες την πραγματική ομορφιά της ζωής! Σου εύχομαι κάθε καινούργια μέρα που ξυπνά να είναι το ίδιο απλή και εκπληκτική όσο η σημερινή.

    ΥΓ Μπορείς να ανακαλύψεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τους ανθρώπους και τον εαυτό σου μόνο παρατηρώντας αυτά τα απλά πραγματάκια που αναφέρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω και επισης.
    παρεπιπτοντως εριξα μια ματια στο ιστολογιο σου.
    δεν πολυκαταλαβα τι ελεγες. το ''τζιε'' τι σημαινει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη αλλά λόγω καταγωγής γράφω στην κυπριακή! Το "τζιε" είναι το "και" στην κυπριακή διάλεκτο. have a nice day =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή