Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

35+1 πραγματα που θελω να συμβουν πριν πεθανω


Η ζωη είναι ενας κυκλος λενε. Γεννιομαστε, ζουμε, πεθαινουμε. Ενδιαμεσα γνωριζουμε χαρες και λυπες. Το τελος είναι κατι σιγουρο όμως είναι στο χερι του καθενος το πώς θα εχει ζησει μεχρι να φτασει σε αυτό.
Στην ταξη μου ειμαστε μια μικρη κοινωνια ανθρωπων που αντικατροπτιζουν το μελλον. Μπορω να καταλαβω τι θα κανει ο καθενας στη ζωη του. Υπαρχει ένα αγορι που ειμαι σιγουρη ότι θα εχει μια δουλεια γραφειου, που θα παντρευτει και θα κανει παιδια και σιγουρα θα απαταει τη συζηγο του. Δεν θα κανει τιποτα παρορμητικο στη ζωη του αλλα θα πεθανει ικανοποιημενος. Μια άλλη κοπελα δεν θα περασει στη σχολη που θελει, θα γινει μια από αυτές τις γυναικες που παρολο που δεν είναι καθολου εξυπνες τα καταφερνουν παντα στον ερωτικο τομεα.
Να λοιπον η λιστα με τα πραγματα που θα ηθελα να συμβουν πριν πεθανω.
1)    Να γραψει καποιος ένα τραγουδι για μενα.
2)   Να μαθω να παιζω κιθαρα.
3)   Να μαθω να μιλαω τελεια ισπανικα.
4)   Να κοιμηθω αγκαλια σε μια παραλια με τους φιλους μου.
5)   Να βαψω τα μαλλια μου εντονα κοκκινα.
6)   Να νιωσω για μια στιγμη τοσο ομορφα σαν να ειμαι ο πιο ευτυχισμενος ανθρωπος του κοσμου.
7)   Να παρακολουθησω το πιο ομορφο ηλιοβασιλεμα με τους καλυτερους φιλους στον κοσμο.
8)   Να μεινω μονη μου σε ένα σπιτι που θα εχω τη δυνατοτητα να διαμορφωσω όπως θελω.
9)   Να εχω μια γλυκια γατουλα που θα τριβεται στα ποδια μου οποτε μπαινω στο σπιτι.
10)  Να κανω προταση γαμου σε έναν παντελως αγνωστο με ένα ψευτικο πλαστικο δαχτυλιδι.
11)   Να μαθω ένα κολπο στα χαρτια.
12)  Να παω τουλαχιστον μια φορα στη συναυλια των αγαπημενων μου καλλιτεχνων. (Radiohead, Brand New…)
13)  Να τα φτιαξω με έναν ντραμερ.
14)  Να με φιλησουν εκει που δεν θα το περιμενω.
15)  Να μπω σε ένα ταξι και να πω <<ακολουθα εκεινο το αυτοκινητο!>>
16)  Να παω στη Νεα Υορκη.
17)  Να δω τα πυροτεχνηματα της Πρωτοχρονιας στο Παρισι.
18)  Να πεταξω με πολυτελες αεροπλανο στην πρωτη θεση.
19)  Να παω διακοπες σε ένα παραδεισενιο νησι.
20) Να ταξιδεψω σε ολο τον κοσμο.
21)  Να παω στο Λονδινο.
22) Να γινω εκατομμυριουχος εστω και για μια μερα.
23) Να μαθω να οδηγαω.
24) Να κανω αγγελακι στο χιονι.
25) Να σταματησω να φοβαμαι οτιδηποτε και να ζησω τη ζωη μου.
26) Να πω <<φερε μου το συνηθισμενο>> σε μια καφετερια.
27) Να μαθω να σχεδιαζω τα ρουχα μου.
28) Να περασω μια βροχερη μερα βλεποντας τις αγαπημενες μου ταινιες.
29) Να φιλησω καποιον κατω από τη βροχη.
30) Να γραψω ένα γραμμα στον εαυτο μου και να το ανοιξω σε 10 χρονια.
31)  Να αλλαξω τη ζωη καποιου προς το καλυτερο.
32) Να δημιουργησω ένα διασημο μπλογκ.
33) Να σκηνοθετησω την πιο μαγευτικη ταινια στον κοσμο.
34) Να κανω απιστευτες τρελες με την παρεα μου.
35) Να μην με νοιαζουν οι συνεπειες.
36) Να με κοιταξει καποιος/α και να μου πει <<εισαι τρελη αλλα σε αγαπαω>>.


1 σχόλιο:

  1. to νουμερο 15 ειναι ολα τα λεφτα...
    χαχαχα!!!
    ειδικα αν εισαι ενας μυστικος πρακτορας του εφ μπι αι και κυνηγας εναν δολοφονο στους δρομους τις νεας υορκης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή