Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Κοίτα μαμά τί λέει ο τοίχος!

Περπατουσα πριν λιγες μερες σε ενα γνωστο δρομο που εχει πεσει ''θυμα'' των graffitαδων και κυριως των αναρχικων. Φρασεις και λεξεις ειναι διασπαρτες εδω και κει και απο κατω το γνωστο σε ολους ''Α'' σε ενα κυκλο. Μια μητερα περνουσε απο κει φορτωμενη με σακουλες απο το σουπερ μαρκετ και ενα παιδακι γυρω στα 8 κοιτουσε εκστασιασμενο τους τοιχους με την κοκκινη και μαυρη μπογια συλλαβιζοντας αυτα που ηταν γραμμενα. <<Κοιτα μαμα τι λεει ο τοιχος>> ειπε χαρουμενο δειχνοντας με το δαχτυλο του το συνθημα που ηταν αποτυπομενο. Η μητερα κοιταξε λοξα και σπρωχνοντας το παιδακι να προχωρησει πιο γρηγορα του ειπε να μην χαζευει δεξια και αριστερα. Ηθελα απο καιρο να βαλω φωτογραφιες απο διαφορα συνθηματα που εχω δει ή και δεν εχω δει κατα καιρους και να που μου παρουσιαστηκε η ευκαιρια.

*Οι παρακατω φωτογραφιες ΔΕΝ μου ανηκουν. Τις εχω βρει απο διαφορα tumblr.





















































1 σχόλιο:

  1. Φανταστικες εικόνες!
    Μακάρι όμως αυτοι που τις γράφανε να τα κάνανε και πραγματικότητα γιατι πολλοι δηλώνουνε αναρχιστές,αλλα πράγματα όμως κάνουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή