Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Οκτώμβριος και αστα...

<<Ο καλος μηνας απο την πρωτη μερα φαινεται>>, συνηθιζε να λεει η γιαγια μου? Για τον κακο μηνα ουτε κουβεντα και ομως ισχυει και το αντιστροφο. Δεν θελει πολυ για να πεισθω οτι ο Οκτωμβρης με εκδικειται για κατι.

1) Εσπασε η οθονη του κινητου μου, και δεν λειτουργει η αφη. Τωρα πρεπει να το στειλω 3 βδομαδες Αθηνα και να πληρωσω και περιπου 60 ευρω. Που να τα βρω ρε φιλε?
2) 2 βδομαδες τιμωρια να μην βγαινω εξω. Για ποιο λογο? Μην τα ρωτατε ουτε εγω καταλαβα.
3) Ο υπολογιστης χαλασε και τωρα ολοι μας εχουμε ωραρια για το λαπτοπ.
4) σε λιγοτερο απο δυο μηνες δινω ξανα proficiency και κατι μου λεει οτι δεν θα ειναι η τυχερη μου.
5) Πρεπει επειγωντος να παω για ψωνια και τα λεφτα δειχνουν να εχουν εξατμιστει.
6) εχω περιοδο.
7) χαθηκα με την παρεα μου, εχουμε τσακωθει, δεν μιλαμε και νιωθω τοσο μονη...
8) μου διεγραψαν το facebook. πανε οι 900 φιλοι, πανε οι φωτογραφιες, οι αναμνησεις, ολοκληρη η ζωη μου. Δεν το παιζω drama queen ουτε ημουν απο αυτα τα κοριτσακια που βγαζαν φωτογραφιες στον καθρεφτη του μπανιου με backround την τουαλετα. so sexyyyy νιαααααρ!.
Εκανα καινουριο και επειδη το εχουν αλλαξει δεν μου εφμφανιζεται το προφιλ μου, και γενικα ειναι σκατα. αντε να βγαλω ακρη τωρα.

Αυτα τα λιγα λοιπον. Α! Αρχησα να κρατω και ημερολογιο. Μην φανταστειτε τιποτα οπως <<Αγαπημενο μου ημερολογιο...>> απλα μιλαω στον εαυτο μου, πιανεται το χερι μου απο το γραψιμο και για υστερογραφο τους βριζω ολους.

Εντωμεταξυ εχω να κανω και μια ακυρη παρατηρηση. Εχει προσεξει κανεις/καμια τωρα τελευταια οτι οποιο τραγουδι και να βαλεις στο Youtube θα το εχει σχολιασει Ελληνας 99%? Παρτε για παραδειγμα το <<I follow Rivers>> της Lykke Li και το <<Back to you>> του Brett Anderson.

Τιποτα αλλο? Α ναι! Χρειαζομαι επειγωντος γλυκογονο αλλιως θα σκοτωσω ανθρωπο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου