Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Δεν ηξερα οτι επρεπε να ντυνομαι σαν καλογρια

Σημερα, θα προσπαθησω οσο πιο ευγενικα γινεται να μιλησω για αυτους τους απαρχαιωμενους, κομπλεξικους που μισουν το ανθρωπινο σωμα.
Τι εννοω?
Την αφορμη για αυτην τη αναρτηση μου την εδωσαν οι καθηγητες του σχολειου μου καθως και η Διευθυντρια. Ειδικα αυτη.

Ο λογος? ''Απαγορευεται τα κοριτσια να φορανε σορτσακια''.
Γιατι? ''Γιατι ειναι προκλητικα για τα αγορια''

Ε ΤΟΤΕ ΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ.

Για κατσε ρε φιλε. Που ζουμε? Δεν ειμαι κανενα απο αυτα τα κοριτσακια που τα πετανε ολα εξω με σκοπο να προκαλεσουν τον καθε στρημενο λιγουρη και με αυτον τον τροπο να κανουν τους αλλους να τις προσεξουν αλλα ΖΕΣΤΑΙΝΟΜΑΙ. ξερεις τι σημαινει αυτη η λεξη? Ή να τη συλλαβισω? Θα σκασω εγω ενα μηνα που εχει αρχησει το καλοκαιρι ειδικα στην πολη που ζω στην οποια απο Μαιο κανει και 40 βαθμους ζεστη μονο και μονο επειδη εσυ εισαι μια ρυτιδιασμενη παλιογρια που φοραει ακομα ζιβαγκο? Επειδη ΖΗΛΕΥΕΙΣ τη νιοτη των 15χρονων και δεν μπορεις να φορεσεις τιποτα αλλο περα απο το προαναφερομενο ρουχο και τη μακρυα μαυρη φουστα που σερνεται σαν κουρτινα στο πατωμα?

Τι ειμαι δηλαδη και δεν θα φορεσω σορτακι? Η Μητερα Τερεζα?
Και δηλαδη πως απαγορευεται? Δειξε μου τον νομο. Και αν υπαρχει νομος σχετικα με την ενδυμασια των μαθητων ειμαι σιγουρη οτι επισημαινει το ντυσιμο να ειναι ΚΟΣΜΙΟ. Δηλαδη το σορτσακι δεν ειναι κοσμιο?

Και τι εννοεις πως προκαλει τα αγορια? Επειδη ειναι ενα ματσο παιδακια τρελαμενα απο τις ορμονες τους σημαινει οτι εγω δεν μπορω να βαλω τα ρουχα μου? Αμα ηθελα να προκαλεσω θα φορουσα το μαγιο μου ή θα πηγαινα γυμνη.

Και στο κατω κατω δεν βρισκω κατι παρανομο και κακο στο να δειχνω τη σαρκα μου. Ετσι γεννηθηκα και ετσι θα πεθανω.

Σιχαινεσαι το δερμα των ανθρωπων?
Σιχαινεσαι τον ιδιο σου τον εαυτο?
Σιχαινεσαι τον τροπο που ηρθες στη ζωη?

Τι να πω? Ουτε εγω δεν ξερω... Δεν νομιζω οτι η κοπελα και εγω αξιζαμε διημερη αποβολη ασχετα αν δεν πηραμε στο τελος. Μονο και μονο επειδη εβγαλα τα ποδια μου εξω. Δεν τα ανοιξα κιολας. Ελεος δηλαδη.

Αυτο το κομπλεξ μου ειναι εντελως ακατανοητο. Δεν ειπα οτι θα ερθω με το βρακι και το σουτιεν.
Αλλα κανεις δεν μπορει να μου απαγορευσει να ντυνομαι οπως εγω θελω.

4 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχ βρες την εγκύκλιο και τρίψτην στα μούτρα της! Κομπλεξικές σεμνότυφες γριούλες που την είδαν προστάτες της ηθικής. Δεν βλέπουν τι σημεία και τέρατα γίνονται μέσα στα σχολεία και τους πειράξαν τα σορτσάκια!! αχαχαχ

    Όταν ήμουν στη δική σου ηλικία θυμάμαι πως η διευθύντρια κάλεσε όλο το σχολείο στο αμφιθέατρο για να απαγορεύσει κατηγορηματικά τα "ινδικά βρακιά" (τα παπούτσια σαν μπαλαρίνες που φοράν οι κοπέλες)!!! Βρε δεν αλλάζουν οι καιροί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις μπαλαρινες? μα γιατι? ΕΛΕΟΣ. βρε το εχουνε χασει τελειως καποιοι-καποιοι. αν ειναι δυνατον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε σις ελεοςςς!!!!
    Πήγα σήμερα σχολείο με σορτσάκι από κάτω καλσόν και από πάνω μια απλή μπλούζα τιραντέ δεν ήθελα να βάλω καλσόν αλλά έβαλα μόνο και μόνο για να μην πούνε τίποτα οι κομπλεξικοί!!!
    Τελοσπάντων έχω μια μαθηματικού που δέν με χωνέυει καθόλου εμένα και την κολλητή μου επειδή χωνεύει μόνο τους καλούς μαθητές.... όλο μας φωνάζει στα καλά του καθουμένους!!! π.χ σήμερα χτυπάει κουδούνι να μπούμε να γράψουμε εξετάσεις και πάμε πάνω στην ταξη μας να γραψουμε και μας βλέπει με τα σορτσάκια τα οποια δεν ηταν καθόλου κοντα!!! μας κοιτάει καλά καλα... καιμας λεει γιατι δεν ειστεκατω η ταξη σας ειναι κατω και βγαζει φωτογραφειες!!! και μας φώναζε λες και της σκωτωσαμε την μάνα!!! και της λεέι η φίλη μου καλέ ντε κυρία που να το ξέρουμε τι μας φωνάζετε ετσι!!! κατεβήκαμε κατω μας ειδε η υποδιευθηντρια με τα σορτσακια και δεν μας ειπε τιποτα... λίγο αργότερα αφου βγαλαμε φωτογραφιες και μπηκαμε να γραψουμε μπαινει η υποδιευθυντρια και μας λεει απαγορεύοντε τα κοντα σορτσακια εξω οι κοιλιες και τα εξώπλατα διότι καπιοι καθηγητές μας κάνανε παραπονα ειπε.... και σκεφτηκα εκεινη τη στιγμη κατευθειαν οτι πηγέ και μιλησε η βλαμμένη η μαθηματικού και τι δηλαδή δεν κατάλαβα τι παραπονα έκανε? τόσο πολλύ ζηλεύει??? μαλον επειδη αυτη δεν μπορει να βγαλει τα ποδια της αλλα και οχι εγω δεν προκειτε να γινω και καλογρια σαν κι αυτην ας μου φερει το νομο υπουργειου παιδειας που λεει απαγορευοντετα σορτσακια και εγω τοτε δεν θα φοραω!!! αλλα δενυπαρχει τωρα εχω βρει ενα χαρτι οπου λεει οτι δεν απαγορευοντε θα βγαλω μια φοτοτυπθα και θα της το τριψω στη μαπα αμα μου πει κατι!!! η αλλιως αυριο θα παω με φουστα χαχα τα σορτσακια ειπατε θα της πω δεν ειπατε και τις φουστεσ!!! αχαχαχχαχαχα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε πηγα μια μερα στο σχολειο με βερμουδα ΛΙΓΟ(λιγοτερο δεν γινεται) πιο πανω απο το γονατο ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΣΑ! Ειχαμε εξετασεις εκεινη την ημερα και μου ειπαν οτι τα "σορτσακια" απαγοτευονται για να μην δωσουν λευκη κολλα τα αγορια(καταλαβατε γιατι)
    Τι προβλημα εχουν με το τι θα φορεσω;
    Σορρυ αλλα δεν θα σκασω εγω με 40 βαθμους. Και δεν φταιω εγω αν τα αγορια δεν συγκρατουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή