Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

~Οτινανισμός~

Η σημερινη αναρτηση ονομαζεται ''Οτινανισμος".
Πολυ απλα ειναι μια αναρτηση του ''Οτι να'ναι''.
Για να εξηγησω λιγα πραγματα για τον Οτινανισμο. Ειναι ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
Πως λεμε ''Χριστιανισμος'' ? Ε ακριβως αυτο. Οτινανισμος λοιπον. Κατι που δημιουργησα εγω και η παρεα μου. Κατι που μας δινει το ελευθερο να κανουμε και να πιστευουμε οτι να 'ναι. Που μπορουμε να σκεφτομαστε και να λεμε οτι θελουμε. Δεν εχει κανονες ουτε περιορισμους και ορια. Ισως μονο ενα. Ναι, εχει ενα μικρο κανονα. Και ειναι ο εξης :
--> Εαν αποφασισεις να ακολουθησεις τον Οτινανισμο πρεπει οπως και δηποτε να λες και να κανεις ΚΟΤΣΑΝΕΣ.
Απλες βλακειες που θα σε κανουν να σκας στα γελια.
π.χ1 πηγαινεις καπου και φορας την μπλουζα σου αναποδα. αυτο ειναι ''Οτινανισμος''.
π.χ2 ολοι η παρεα φτυνει μεσα στην κετσαπ σε ενα μπολακι στα Goodys απλα απο εθιμο. Αυτο ειναι ''Οτινανισμος''.
π.χ3 Προσπαθεις να μιλησεις αναποδα. Αυτο ειναι ''Οτινανισμος''.

    

(ναι ειναι αληθεια καθε                (το θρανιο μου πριν
 φορα στα Goodys φτυναμε            απο τρια χρονια στο σχολειο)
 στην κετσαπ απο εθιμο)                  


  (το χερι μου μεσα σε                   (ενα ακυρο
   ενα γαντι τα οποια τα εχουν            λεωφορειο) 
  τζαμπα στο λιμανι                            
  για να μαζευεις τα                               
  κακακια του σκυλου σου)                  

                                                                    
(εμπνευση την ωρα των
 θρησκευτικων πριν
απο δυο χρονια)













(αλλη μια καθημερινη εμπνευση
   την οποια εβαλα μεσα στο αμαξακι
   του αδερφου μου επειδη την 
    επομενη μερα εγραφα διαγωνισμα
    και βαριομουν να διαβασω)
                          
(μια μερα γρατζουνιστηκα καπου (μπορειτε να δειτε και την αχνη κοκκινη γραμμη στο χερι μου) και μου φανηκε σαν αυτο το ''τικ'' της διαφημισης της ''Νάικ'' και ετσι εγραψα με μαρκαδορο το μοτο τους ''Just do it''. Αρκετα εφυες εκεινη τη στιγμη. Παντως γελουσαμε 5 ωρες.)




ΠΡΟΣΟΧΗ: τα δικαιωματα των φωτογραφιων ειναι αποκλειστικα δικα μου και παρακαλω να μην διαδωθουν ΠΟΥΘΕΝΑ περα απο τον χωρο αυτου του συγκεκριμενου ιστολογιου.

1 σχόλιο: